bra start

Ja, det var ju en bra start jag fick på mitt bloggande.
Samma dag som ja började krashade min datar, jippi!
Men nu efter drygt en vecka är den fixad igen :)
Så nu sitter jag här o lyssnar på julmusik, igen!
Har varit ledig idag så tog mig en duktigt lång sovmorgon,
satt o degade framför tv:n till två.
Tog mig in till stan en runda också, skulle hämta paket på
posten. O smart som jag e hade jag tydligen råkat förväxla
min o louises sax i lördes, så jag har hennes här hemma.
Så imorn är det bara att stiga upp tidigt o bort till hamngatan
med den till louise!

Har precis städat undan i köket och fixat lite julmys och nu ska
jag ta mig an vardagsrummet. Kanske att jag sätter upp min
gran ikväll också. eller är det för tidigt ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0