malmö - hässleholm

Sitter på tåget hem till föräldrarna nu :)
Ska bli mys o komma hem en runda, om än en väldigt kort den här gången.
Åker nämligen tillbaka till Malmö redan imorn på förmiddan. För d ska ja ju
julbakas hemma hos mig i malmö imorn :D  Ska bli mys!
Jag måste bara städa o handla först ;) haha
så d lär nog bli lite senare än vad det var sagt från början, men det löser sig :)

Idag har jag även hunnit jobba lite ! Hade helt fullt så tiden gick snabbt.
gjorde en snygg permanent också, alltid lika nervös vid permaneneter men
de blir ju alltid skisnygga ! Så tror jag ska sluta o va nervös över d nu..

Igår var jag med sandra, planerna va egentligen en hemmakväll, laga lite mat
o umgås med Johan o Viktor. Men d blev väl inte riktigt så.. haha vem trodde d ?
Blev ett snabbt besök på restaurang o käkade god mat, sen hem till Johans
översnygg lägenhet, haha!  Där blev d lite dricka, förhör o vadslagningar ;) haha
Sen råkade vi konstigt nog hamna på Crown :) Halv fyra va vi hemma hos mig,
vi sov fem timmar inatt så nu förstår ni kanske varför ja va lite nervös för
permanenten. Jag lyckas nämligen alltid få perm när ja e bakis, hahaha.
men d kanske funkar bättre då ?

Emil kommer o hämtar mig i hässleholm nu snart, när jag e framme.
sen kör vi hem till päronen o klipper lite! Sen ikväll är det julbord i Sösdala
på ngt ställe som jag har glömt namnet på ^^ O kanske det även blir en runda
inom Mias fest :)

Men nu ska jag packa ihop datan! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra Ingvarsson

jag bara älskar våra härliga kvällar tillsammans;)

2008-12-06 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0