Pessimisttant

Första gången jag sitter ner på dagen nu ja, har haft en massa o göra! Kul :D
Nu väntar jag mest på att café 2000 ska öppna så att jag kan köpa ngt o äta.
Börjar bli lite tomt i magen, särskilt eftersom jag inte har ätit ngt på hela dagen,
inte ens frukost. jag som älskade frukost när jag bodde hemma. Först nu
förstår jag alla som inte "kan" äta frukost. d e liksom inte gott, väntar hellre :)

Igår kollade jag i vart fall på Mamma mia, men vet inte riktigt om det var jag
som hade höga förväntningar eller om den helt enkelt inte va bra bara.
Eller okej, den var bra. Men saken e att den va ganska långdragen, för jag
skulle kunna fått hela berättelsen på bara en halvtimme. Men den var okej :)
Såg även första avsnittet av julkalendern igår, DEN var ju verkligen INTE bra!
haha, jag låter som en pessimisttant nu. Men HALLÅ, vad hände med alla mysiga
kalendrar som gick när jag va liten ? som det var äkta julstämning i ?
Den här utspelar sig i ett stelt övermodernt samhälle med sura o irriterande
människor. Jag vill ha kalendrar som Pelle Svanslös och Mysteriet på Greveholm!
Dom följde man i vart fall med spänning!

aaaah, kan inte klockan bara bli fyra så jag får MAAAT!!!!  :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

GREVEHOLM slår INGEN, kan alla repliker utantill, den bästa som någonsin gjorts och ingen kommer någonsin slå den :D

2008-12-03 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0