Smal & snygg utan problem

Jag suger verkligen på att uppdater här, men jag har liksom inte riktigt tid.
Imorn jobbar jag i vart fall min sista dag på EN HEL VECKA !! :O Dessutom är det bara mellan tio o två, fyra snabba timmar hoppas jag. Ikväll har jag även varit duktig o städat, julstädning. Nämligen inte så kul o komma hem till en stökig lägenhet efter jul tänkte jag :)

Väntar på att min tvätt ska torka nu, blev lite fördröjningar ikväll ...

Imorn ska jag även träffa min bästaste bästa vän Elinor, hennes bror André och Hanna :)
Måste också hinna hem o packa för en hel vecka innan tobbe kommer o hämtar mig!
Mkt o göra :)

Imorn kommer även mina o Vitos piller, haha. Nu jäklar ska vi bli smala o snygga !

Kommentarer
Postat av: Erika

Malin, du är väl redan förjävla smal. :O

2008-12-24 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0