tröttis- veckan

Den här veckan är verkligen TRÖTT!
I morse försov jag mig med vilje, för d första gick jag upp en kvart för sent.
sen när jag hade vatt på toa gick ja o la mig o sov en kvart till. med andra ord gick
jag upp tjugo minuter innan jag skulle cykla hemifrån. ! Weei, mindre lyckat.

Såg precis Björn Borgs nya reklam, Love for all.. Hur bra är den inte, helt fucking
amazing! Inte bara för att det är två killar som gifter sig, utan att det är två manliga
präster som gifter sig. Älskar människor som står för vad de tycker och för att de
vågar visa det och stå för det.

Tillbaka till försovandet, när jag kom till salongen hade visst Ulli också försovit
sig. Sen kom Louise, hon hade också försovit sig. Jag säger ju d, det är en
trött vecka. Som tur var fixade jag o Ulli varandras hår, jag gjorde slingor på henne
och hon färgade hela mitt hår :D nu är min gråa utväxt borta :P

Hittade för övrigt världens snyggaste skor efter jobbet ida, lade undan dem tills
imorn. aaah, ja vill verkligen ha dem men vetifan asså. Har köpt en hel del skor
den senaste tiden. Börjar bli som min syster en gång var :P


Men visst hade de varit perfekta nu till jul ?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0