tröttis

Lördagkväll spenderades som sagt på Vannaröds slott (så hette d ;) med en MASSA mat!
Jag bara älskar julbord, hur härlig stämning är det inte där ? alla är glada o trevliga, man
kan börja prata med vem som helst o alla är trevliga!  träffade även en hel del folk man
kände igen, alltid kul :)

Söndamorgon blev jag väckt av min kära Moa som ville baka pepparkakor med mig,
så d va bara till att hoppa upp o börja baka :) alltid mys med henne !
Fram emot kvällen körde jag, Jessica o Tobbe tillbaka till Malmö. Gurra slöt upp lite
senare för julbakning. 

Idag är jag bara trött! men det går en bra film på tv,
:)

Kommentarer
Postat av: Erika

Alltså. En massa mat var ju bara förnamnet;)

2008-12-09 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0