Underbart

Rätt ord för den här helgen !
Har vatt helt kanon :D

Fredagen på hamngatan var trevlig som vanligt, Sandra lyckades övertala mig o lussevaka i trelleborg.
Varför inte, ja har ju aldrig varit i trelleborg förr :P haha. Blev en trevlig kväll med förfest hos Mimmi.
Kösystemet till Magasinet kan ju dock disskuteras, men annars var det en ytterst trevlig kväll. haha!

Efter fyra timmars sömn var det bara till att gå upp igen o ta bussen med sandra in till kära Malmö.
På vägen hem från bussen gick jag inom o köpte nybakade frallor o gott pålägg. Stack hem o käkade
framför tv:n, som jag sen också somnade framför :p Sov till två, då var jag fit for fight igen ;)
Vid tre kom Sandra till mig igen, mer död än levande kan man väl säga ;) eller vad säger du sandra ?
Jag var iaf pigg så jag började städa hela lägenheten, den va verkligen i stort behov av d ..
Lite över sex var vi sygga o pigga på salongen igen. Lite förmingel, sen julbord o show på slagt.
Kramp i magen efter den showen säger ja bara ^^ haha Tillbaka till salongen för lite fler shots,
sen till Buddha/White. Där jag o Sandra nu mera kommer vara stammisar ;) haha, bra utbud o jävligt
ball. haha  Efter stängning drog vi till Etagé, för mer ös ^^  Ont som fan i fötterna, men va gör d när vi
va snygga som få ? o hade överball ^^ haha, som sagt en helt lyckad kväll. Kom i säng halv sex.
vilket slutade med att sandra drog några oförklarliga slutsatser om hur jag skulle ha ett sånt där skärp
för att ja hade ont i fötterna. Ingen fattade va d va för skärp. D va heller ingen som fattade när hon började
säga att dom delade ut luckor på Buddha, som sandra sa: ni vet sånna i chokladkalendern^^  HAHA !
Jag dog i princip.

Idag var jag uppe i tid IGEN, för idag har jag haft adventsfika hos mig. Mamma, pappa, storebror och syster
med familj va här :) d va mys ! 

D va verkligen alles för mig, blev långt idag. Tack alla, för en underbar helg.
Nästa helg blir det åka av ;)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0