18 timmar

Veckan ser bra ut!!
Kollade vädret precis och det ska bara bli varmare och varmare för varje dag.
Så nu kan Siesta inte bli mer än lyckat, ledig från skolan och salongen så
man kan ägna HELA dagarna åt fest. Har förfest kirrat och bror ger mig nyckel
till hans lägenhet så sovplatsen är också kirrad ;D  trevligt !!

Veckan bjuder även på fotografering med studentklännigen på tisdag, waaah
jag e lite smått nervös måste jag erkänna.
Onsdagen bjuder på skattjakt, vi har ett sjukt bra tema ;)
Och fest kommer det inte bli snålt av, mahaa!

aaah, de närmaste dagarna kommer bli underbara och om elva dagar har jag
tagit studenten. Det är sjuk på riktigt, kan fortfarande inte fatta d så ni får nog
stå ut med mitt tjat om studenten ett tag till :p

Det finns bara ett ord som kan beskriva livet just nu, UNDERBART !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0