24 timmar



Helgen, vilken helg! Den va underbar :D haha!
Ja d kan man lugnt säga, jag skrattade mig igenom hela helgen!
tror jag har kommit in i nån sorts skrattfas, skratterapi kanske?
Strunt samma vad, kul har jag iaf.

Lördagen började hemma hos Jessica med fint väder,
en massa god mat och trevliga människor. Jessica fick sin underbart
fina present av mig o Amanda och jag o Amanda hade roliga lekar
på lager. Som jag tror bara uppskattades av oss två, men vi hade
jävligt kul iaf. haha! 

T-baren var sjukt kul, d måste ha varit den mest händelserika gången
jag har varit där. haha! Skrattade nog åt det mesta där inne, inte för
att ja va full utan för att mitt humör va på topp ;) haha! Drog ett antal
dansmoves med elle som stod vid ingången och överraskade oss,
en äcklig shot sjönk ner hos mig o Amanda. Folk blev sura, men jag
blev bara gladare. haha! Jag träffade på Kyle ifrån Kyle XY, i form
av en snygg sthlmare. haha ;)  Lördagskvällen blev lååång, för jag
blev aldrig trött :) Så halv tio på söndagsmorgonen dök jag upp hos
jessica. D va lagom tid för lite sömn, haha. 

Jag älskar helgerna nu för tiden <3

Kommentarer
Postat av: caroline

jag vill också med ut på t-baren och en massa skoj!

2008-05-05 @ 18:07:27
URL: http://www.hellobaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0