8 timmar

är det tills jag ska upp igen och jag är inte ett dugg trött.
Kom precis ut ur duschen, har aldrig insett hur skönt det är att
duscha på kvällen förrän idag.
D ska ja banne mig börja göra
varenda kväll ! 
   Imorn blire hälsodag som ska tillbringas i Åhus. Skönt för
då behöver man inte upp o göra vid sig på morgonen, d e bara
till o slänga på sig slappekläder :) har dock några möten på
eftermiddan, men de får stå ut med att jag kommer i träningskläder..

Svenskaläxan är nästan klar nu, eller okej jag har gjort lite mer än
hälften.  Men imorn blir den klar :)

Nu ska jag försöka sova, underlättar i vart fall om jag lämnar datan
 o går o lägger mig ^^  GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0