bröllop

Sitter o läser Johannas blogg nu och blir helt kär i bröllop. Johanna o Patrik ska gifta sig nästa lörda, den 2 maj. Ska bli så mysigt o se dem i kyrkan, bröllop är ngt av det bästa som finns. Jag ska även göra vid Johanna i håret, vilket gör det hela ännu roligare :)  Men nu när jag läser hennes blogg har hon ett videoinlägg på en sång som kommer sjungas i kyrkan, den låten hade även min syster och hennes man på deras bröllop för två år sen och jag kommer fortf ihåg den dagen som om det var igår. Det är verkligen den bästa dagen i hela mitt liv, alla var lyckliga! Och jag var tärna åt min älskade syster :) 

Dennis frågade mig innan idag om jag gick på droger, bara för jag e så jäkla glad hela tiden och för att jag älskar livet!  Men går det och göra annat ? Jag har lärt mig att uppskatta det jag har och jag har insett att jag har det bästa man någonsin kan få :)  Fler borde börja uppskatta det de redan ha istället för o klaga över allt d inte har, jag lovar man mår mkt bättre :)


Bjuder på en bild på mig och Moa från min systers bröllop, se så liten Moa va då :) SÖTUNGE !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan hjärtat! Så fint du skriver! Idag är det en vecka kvar! Kan inte fatta det bara!!! Hälsa Petra från mig, får gärna komma och titta i kyrkan! Krams om

2009-04-25 @ 06:55:57
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Jimmy Bjerremo

Hehe! inte visste jag du hade en blogg Malin! och har ingen aning om hur jag ens hittade hit! Hoppas semester i spanien vart bra! =) Får väl träffa dig en dag för lite fest... Du som alltid hänger på lilla torg! hehe

2009-07-01 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0