Hemma igen!!

Så har jag äntligen kommit tillbaka till Malmö :)
Efter en underbar långhelg hemma i skogen hos föräldrarna!
Fredagen bjöd på påskfirande hemma hos mamma o pappa, har saknat min lilla Moa.
Lördagen var helt underbar, lätt den bästa dagen på helgen. Först åkte jag till Johanna
och provade uppsättning till hennes bröllop, hon blev fin fin :) Sen åkte jag o mamma in till
stan o MYSTE, strosade runt på stan i det fina vädret. Shoppade en massa och bara njöt!
Det var övermysigt!!  Kvällen tillbringade jag hemma hos Evelina med alla gamla tjejerna,
så länge sen vi träffade allihopa men det var verkligen på tiden. Årets första grillning blev också
avverkad i lördes, sen blev det lite utgång med alla :)

Nu har jag iaf äntligen kommit hem, har fått upp mina nya utemöbler, blev sååå fint! Satt där ute
o myste med tända ljus o en kopp te precis :)  Helt underbart väder är det och imorn ska det nästan
bli skoj att komma tillbaka till jobbet, börjar sakna det lite nu ;) 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack tack och åter tack för att du tog dig tid i lördags! Kommer bli såååå fint tösen! Ses snart! KRAM OM

2009-04-14 @ 17:06:39
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0