Partyhelgen är över!

Så vart ytterligare en helg förbi!
Började med en after work på Lilla Torg med Sandra o Julia i fredes, intog Koi och alla deras drinkar. Just det, d fick bli drinkar för de serverar inte cider i japan och alla vet väl att vi är i japan ? eller? ;) haha David o Klas gjorde även att vi fick kramp i magen, haha som vi skrattade. Dom killarna asså !!  Hann även träffa på Victor, Henric o Sebastian och deras kära vänner !  Avslutade kvällen på max, där min mobil fick sova över. haha, första gången den sover borta ;) haha !

Lördagen började med jobb, sen hem o powernapa för o sen åka till krstd på klassträff med vår gamla frisörklass.
Hv3<3    Så skoj och träffa alla igen, kändes precis som innan! Vi var klassen igen :) Lotte hade en jättetrevlig förfest och sen skakade vi rumpa inne på banken ;)  haha, ordagrant!  Sov hos Lotte sen och innan jag åkte hem till Malmö idag tog jag o Amanda en fika :)  

Tanken som har slagit mig efter den här helgen är hur folk ALDRIG slutar att förvåna, eller egentligen blir jag inte särskild förvånad.  Har nästan vant mig vid att folk är väldigt egoistiska, tänker bara på sig själva och hoppas att det gång på gång ska gå omärkt förbi. Jag som tjatar hela tiden om hur jag vill och försöker bli mer omtänksam, snällare mot människor i min omgivning, kanske dags att lägga ner ? Eller är det kanske fler än jag som borde tänka på d ?

Anyway, helgen har varit underbar ! Nu ska jag sova ifatt :P haha PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0