Våren har kommit!



 

Såååå härligt att det äntligen har börjat bli varmare ! Jag bara älskar livet just nu :D Invigde våren med en blommig kjol igår, midsommarkjol som den också blev kallad. haha! Mina nya pumps blev också invigda, men herregud vad höga de var. Jag brukar kunna gå i höga klackar utan att klaga o d va inte d att de va obekväma, men man blev ju en aningens ostabil. hahah, vet inte hur många gånger jag trillade igår. I trappan, på dansgolvet, på förfesten, i kön.. Jaaa, jag kan göra listan lång. haha, sen kan det kanske bero på alkoholhalten också, men vi skyller på skorna ;)
I morse vaknade jag upp med VÄRLDENS bakfylla, länge sen d va så illa. haha , fick skjuts hem o sov halva dagen! SÅ underbart! Så dagen har spenderats i soffan framför tv:n :)
Imorn blir det jobb igen, men riktigt härligt att det är kort vecka! Åker hem till skogarna på torsda efter jobb o stannar där tills på tisda nästa vecka, hem o bli ompysslad med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0