Ett helt vanligt samtal med Moa

När jag kom hem från jobbet idag ringde jag till min syster för o erbjuda barnvaktning på alla <3dag. Såklart ville jag prata med Moa en liten stund också :) Kanska ska sägas i tid att min systerdotter Moa är 3.5 år gammal. Det hela börjar alltid med att hon frågar vad jag gör, jag kom precis hem säger jag då.
Moa- hemma hos mormor & morfar?
Jag- Nej hemma i min lght i malmö.
Moa- jahaa, du menar där du e när du inte är hos mormor & morfar eller hos ngn annan?
haha, så kan man också se på den lght jag spenderar mest tid i :p

Samtalet förtsätter med att Moa håller på o kommenterar alla i Let´s Dance när de kommer in där i början.
Moa- asså malin du ser hon som kommer in där i röda kläder, HON VISAR SIN MAGE! Och hon som kommer in där i blåa kläder hon har ju INGA BYXOR! Hon visar nästan kissen! Att de inte kan klä på sig, dom är så TRÖGA!
Sen hör man hur hon lägger ifrån sig telefonen och kallar på sin mamma, MAMMA dom är så tröga i Let´s Dance som inte klär på sig. hahaha sen börjar hon prata med mig igen :p

Moa- Malin, hon som kommer in där i blåa kläder, inte hon som jag pratade om innan utan den andra. Hon tycker jag är fin ! (ska sägas att den hon pratade om var Elisabeth,haha)

Sen när det kommer till reklam och det dansande paret visas börjar hon skrika WUHUUUUU !!!
Moa- MALIN, den killen är SÅÅÅÅÅÅ SNYGG ! WUHUUUUU !! :D
Hahaha, jag ser redan nu vem hon brås på ;) haha

Så såhär kan ett vanligt samtal med min lilla Moa höras, pratade säkert med henne tjugo minuter idag. Hon bara babblar på om allt o inget :p haha :D

Och efter jobbet idag klippte jag Tobbe (Storebror) på salongen! Nu verkar det som att resan till Mallorca blir av trots allt, hoppas hoppas ! Hade varit så skönt o få komma iväg till värmen :)



Nej nu ska jag återgå till mina ahlgrens bilar och let´s dance :)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAHAHA klockren!

2009-02-06 @ 22:14:11
URL: http://hellobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0