Förändring och gamla vanor

Funkar inget vidare här på bloggen just nu, tänkte vara så rolig o lägga upp en bild som visar att jag har klippt lugg igen! Ja mamma, du läste rätt. Helluggen är tillbaka, bara lite busigare :) 

Jag skrev ju imorse att det kändes som vår, men det fick jag äta upp igen. Nu ligger det snö utanför fönstret. Har varit värsta snöstormen ikväll och det är säkert svinkallt också! Men det gör mig inte så mkt, balkongbelysningen som jag har glömt att ta bort tändes ikväll bara för att det kom snö, det gjorde det hela lite mysigare :)

Den här kvällen hade jag egentligen tänkt ägna åt att läsa inför retoriken imorn, men tro det eller ej men min bok har inte kommit än. Hoppas verkligen att den kommer imorn så jag kan stressläsa på salongen innan kursen. Så ikväll har jag istället fixat o trixat en massa inför lörda, har kommit en bra bit på vägen med alla presenterna nu :) Köpte världens finaste sak till Isac idag, han kommer bli överlycklig ;) Ska fortsätta med det sista imorn !

Tog mig även tid att omorgansierar lite, rensade ur mina garderober. har en del kassar med kläder att slänga/ge bort nu och organsierade även min hylla i badrummet. Kom på att jag är en sån människa som ska allt i fina burkar o askar, men det blir ju så mkt finare så! Även skafferiet är fullt med glasburkar som är fyllda med diverse saker, mkt finare ;)

Nu ska jag gå o få min skönhetssömn :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0