kladd

Om fem minuter slutar jag jobbet för idag, sen bär det av till Malmö Högskola för o läsa retorik. Har lite smått ångest för det för jag har inte läst vad jag ska till idag, har inte ens boken. För den JÄKLA akademibokhandeln hade "glömt" att skicka in min beställning i fredes, så den kom inte iväg förrän i måndes. När jag till och med sa att det var väldigt brådskande glömmer de och beställa den? jag fattar inte vart d hänger ihop?!  Får se vad läraren tycker om det :S Vet inte om jag ska köra på den ärliga vägen och säga till läraren direkt att jag inte har läst det eller om jag ska hålla en låg profil idag och inte prata så mkt för o sen överraska dem nästa gång ;) haha, vi får se. Lutar mot det ärliga, känns bättre :)
Nu ska jag in och köpa en Red Bull så jag klarar mig igenom de tre timmarna jag har framför mig.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0