Länge sen

Har inte blivit så mkt skrivande nu på några dagar.
Som ni nog ändå inte har missat så var Carro på besök hos mig torsda-lörda. Sååå kul o få lite besök! Det uppskattas verkligen :) För övrigt så hade vi supermysiga dagar, torsdagkväll började med film och en massa godis! Jag gjorde ett gott försök till o laga mat, det gick iaf o äta ;) haha. Fredagkväll blev däremot lite mer livad :D Carro hade gjort räkmackor o köpt vin tills jag kom hem, VILKEN LYX !  som jag sa till Carro, det är inte ofta jag kan komma hem från jobbet o säga heeej nu är jag hemma, när jag kommer innanför dörren :p haha  Vi började sakta men säkert ladda för kvällen, gjorde vid oss i lugn och ro. runt elvatiden drog vi in till centiliter&gram, där var det inte nådigt kan jag lova ;) haha, vi hann inte mer än komma in på stället när killarna började bjuda oss på dricka.  Jävligt bra så här i slutet av månaden när pengarna börjar tryta, haha !  Vi fastnade iaf för ett väldigt internationellt gäng killar, haha! norsk, svensk o spansk :p Den spanska Alex övertalade oss till följa med till Salsaklubben bredvid där han skulle lära oss salsa. HERREGUD säger jag bara, killen kunde dansa!! Kändes som i Dirty dancing 2, kommer in på en salsaklubb där vi i princip är de enda svenskarna och som inte kan dansa, haha! Men alex lärde mig ett antal moves så det blev en riktigt lyckad kväll! Länge sen jag hade så här kul när jag bara skulle ut "för o ta en drink eller två" haha :D  Carro, tack för överhärliga dagar. Du är bäst <3 Det här måste vi göra om!

Lördamorgon var det bara att hoppa upp o jobba, jobba alltid nu tycker jag :p men det är skoj :) Efter jobb åkte jag hem till kära bjnm, skulle passa Moa o Isac. Så härliga barn det är, som tur är kom de dock hem till mina föräldrar så jag hade lite hjälp där ifrån! Isac är för övrigt världens härligaste lilla kille, har inte träffat honom sådär jättemkt. Inte som jag gjrode med Moa när hon var liten, men den här  helgen har jag bara myst med honom en massa :)  Mina åsikter om att skaffa barn har även svängt rejält den här helgen, ena stunden när jag ger Isac välling o han ligger o myser i min famn vill jag skaffa barn, men sen när han börjar skrika ångrar jag mig ganska så snabbt ;) haha

Jaja, nu ska jag lägga av med skrivandet. Kommer säkert upp en del under veckan som jag har glömt nu :) Har i vart fall varit en underbar helg!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Elinor

Aw :)

2009-02-15 @ 22:31:30
URL: http://elnore.blogg.se/
Postat av: caroline

UNDERBAR helg! <3

2009-02-15 @ 23:20:02
URL: http://hellobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0