mysfreda !

Har haft världens bästa freda idag !  Bara en massa kunder som vill ändra frisyr helt, så har varit en kreativ dag på jobbet :) Haft lunch med Sofia, det var längesen! Är så avis på hennes hår, det växer verkligen som ogräs!!! fuskis ;)

Efter jobbet cyklade jag inom Sats och skrev upp mig på ett arobicsspass nästa tisda, nu börjar allvaret! Direkt efter gick jag bor till InterSport o provade träningskläder och träningsskor. Så nu är de undanlagda till imorn :) en runda på stan efter jobbet imorn igen ja :)

Ikväll har jag bara haft en riktig myskväll här hemma, köpte med mig god mat hem och åt framför let´s dance. Sen nu har jag precis tagit ett låååångt bad, gjort hårinpackning, ansiktsmask och filat fötterna o allt :p Så nu sitter jag här insmord med bodybutter så hela jag är mjuk som en barnrumpa :p  Kollar lite på dirty dancing 2 också, blev sugen på o kolla på den efter förra helgen :p

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elle

Frågar man sött så!

2009-02-21 @ 10:52:58
URL: http://elnore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0