sängen kallar

Så då vart man nyduschad o redo för sängen! Skulle egentligen lagt mig redan för en timme sen, men det blir alltid sent de dagarna jag är i skolan. Är ju inte hemma förrän halv nio.

Imornkväll kommer iaf Carro hit !! :D Ska bli såå kul o träffa henne igen, länge sen vi bara umgicks, snackade skit, lagade mat och kollade på en bra film. De ska bli mys :)  Ännu roligare är att hon stannar ända till lörda, så på freda blir det lite utgång. Ingen superfylla eftersom jag ska jobba på lörda + att vi båda två ska va barnvakt på lördakväll :P Då kan man behöva va pigg o alert ! 

lägger förresten ut bilder på alla <3 dagpresenterna på sönda, kan ju inte visa dem tidigare eftersom min kära mamma läser min blogg ; ) 

Nu ska jag sova!
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0