Träning

Nu har jag bestämt mig! Jag SKA börja träna!!
Nästa hyra är nämligen 2000kr billigare för min del och de pengarna ska jag lägga på o börja träna! Har nämligen kommit på att om jag ska börja träna är det väldigt viktigt att jag har riktiga träningskläder som jag framför allt känner mig snygg i, annars kommer jag aldirg börja träna. Så jag ska köpa nya träningsskor, byxor, linnen, sportbh och ja såklart ett månadskort ;) haha. Tror nästan att jag kommer vilja gå på 24seven, dels för att det ligger ett gym precis bakom salongen + att det ligger ett gym precis bredvid skolan. Då ser jag nämligen gymmet varje dag och känner mig mer tvingad att gå o träna, eller ja motiverad skulle d va ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0