vilken dag!

Så vart jag äntligen hemma för dagen! Arbetsdagen gick ovanligt snabbt idag, tiden bara sprang iväg. Glömde o säga innan att det har öppnat ett hotell precis bredvid salongen på kaptensg. så idag var jag jag inne med lite blommor o hälsade dem välkomna + lite visitkort från salongen såklart. (blommor=fjäsk, fjäsk=framgång ;) haha

lektionen på högskolan var riktigt skoj ikväll! Träffade vår lärare för första gången idag, sååå underbar hon är! Jag tror jag log hela tiden när hon pratade för hon var bara så glad och tyckte det hon gjorde var riktigt skoj! Sånt uppskattar jag :) Och för er som undrar så blev det den ärliga vägen för min del, det första jag gjorde var o berätta att jag inte hade fått boken så jag hade heller inte läst sidorna. Vilket hon förstod mer än väl, sånt händer i början det gör inget så hon bara! :D  Idag hade vi även blivit indelade i två grupper så nu var vi bara 12st vilket var väldigt skönt, man blev snabbt trygg i gruppen. Vilket nog märktes på mig för munnen gick i ett, som den brukar göra. Lite spännande också för jag är yngst i gruppen, undrar vad de äldsta kommer tycka om mitt tal nästa gång :S För jag, redan nästa gång ska vi hålla ett tal. Dock ska det max vara i 2-3 minuter och ämnet är väldigt spritt. Som jag förstod det så att så länge det handlar om ungdomar så är det okej, så jag tänker nog köra på ett säkert kort att prata om hur man får ungdomar engagerade i skolan. Hade jag tänkt iaf :) 

Nu ska jag äta lite mat, är döööhungrig :)
xoxo

Kommentarer
Postat av: soffi

vad är det du pluggar ? :)

2009-02-11 @ 22:56:08
URL: http://fisfia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0