Akta barnet !

Helgen började med att jag o Sandra åkte skridskor efter jobb, tur att d va mörkt säger ja bara :p haha Sen blev det fruktkväll framför Let´s Dance, lägenhetsletande och bartenderkurs. Om ett år smäller det ;) Blev otaliga goda skratt åt en hel del, som det alltid blir när man är med Sandra. haha!

Lördagmorgon var det till att stiga upp o jobba, men bara fyra timmar. Eftermiddan och kvällen blev lugnt för min del. Storstädade gjorde jag dock, skönt o få det gjort :)

Idag, söndag slår ändå alles. övermysig dag, fick sova ut ordentligt. Göra vid mig i lugn o ro och äta en lång god frukost. Mötte upp Jessica, Amanda o Gustaf inne i stan vid fyratiden för o åka skridskor :D När vi inte kände tårna ngt mer åkte vi hem till mig för o värma oss. Tog ett glas vin och jag gjorde vid mig en snabbis. Sen begav vi oss in till stan igen för o äta o dricka gott. Såå mysigt o bara gå ut med tre underbara vänner en söndakväll, bara snacka en massa skit. Dricka goda drinkar o ragga på bartendern :p haha ! Gustaf, kommer du ihåg receptet?  O nu sitter jag hemma framför tvn o myser :)

Perfekt helg för o vara ärlig och kortfattad, dessutom är jag ledig imorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0