turdag !!

Idag har verkligen varit min turdag :D
Dagen började kl nio på Akelius kontor med o skriva kontrakt angående lägenheten, från den 1 april är den min!!!! o nej det är inget aprilskämt ;)  
Dagen på salongen var toppen, bara en massa bra o trevliga kunder :) jag är ju chef i en vecka nu så jag gillar läget ;) en massa o göra så det är kul :)
Efter jobb hann jag med allt jag egentligen skulle gjort på lunchen, systemet, strumpbyxor o fixa naglarna! o för att min dag skullebli ännu bättre cyklade jag inom coop för o handla grejer till räkmackor o när jag kommer fram till en sån där självscanningskassa ska jag bara ställa ifrån mig mina kassar o när jag böjer mig ner vad ligger då inte mitt framför mina ögon??  JO, en FEMHUNDRALAPP !!!  med andra ord tjänade jag 500 kr på o handla mat ! D ska jag börja göra oftare :p  wiiiie !!

Nu har jag precis kollat på lets dance, skuttbella åkte ut. Faktiskt lite synd tycker jag, hon va ju trots allt bättre än Kitty. Men jaja, så länge Carl Jan är kvar så går ju programmet runt ! haha

för er som har missat mina översnygga glasögon, här får ni er en titt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0