Det kliar i fingrarna !

JA, det kliar verkligen i fingrarna när jag ser alla eleverna stå med sina dockor och göra kortafton- frisyrer. Jag funderar skarpt på att gå och ta en docka och rulla en själv, så kan jag visa dem hur duktig jag har varit sen ;) haha. 

Det var sannerligen länge sen jag skrev här, kan man kalla det en gigantisk bloggtorka? 

Men varje gång jag går in på internet så kommer min blogg upp som startsida, innan har det mest varit att klicka förbi den illa kvickt så jag inte blir påminnd om den, men idag blev jag genuint sugen på att skriva ett litet inlägg.

Får kanske göra det till en vana att alltid skriva ett inlägg när jag är här på skolan, berätta hur min dag som lärare har varit ?

Idag har mina duktiga elever haft färgmodeller, där de har övat på att täcka grått hår. Kom på mig själv i efterhand att jag nog var lite väl snabb med att ändra deras recept, tror det var en som hade kvar sitt ursprungliga recept efter att jag hade varit i farten... haha, men snygga blev alla iaf! Jag är så stolt över dem :)

Nu ska jag återgå till planeringen av nästa vecka och jag ska faktiskt göra en kort afton- frisyr ! 
 
/ fröken malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0