LARS SONESSON, släng dig i väggen!

Jaa lite så känner jag! Fastighetsförvaltaren för lägenheten jag bor i skulle faxat till flügger färg i veckan så att jag kunde hämtat färgen i lördes. Tror ni han har gjort d?! NEJ!!!  Så mina föräldrar körde 10 mil hit helt i onödan... Kan lova att jag terrade den här Lars en hel del, sökte upp honom på Eniro men inget svar.

Men trots att det inte blev ngt målande så har jag haft en otroligt härlig helg! Det blev en mysdag med familjen istället, lagade mat och gick på stan en runda. Lördakväll och idag har jag spenderat med min Viktor, lika mysigt som alltid. Älskar verkligen att ha honom nära, känner mig så trygg :)  Dock var vi båda helt slut igår, så efter midda på den indiska restaurangen på lilla och en film slocknade vi båda två direkt!

Fredakvällen bjöd på en helkväll med min tjejer! Jag, Sandra och Jessica började kvällen hemma hos mig med mat o lite fixande. Sen mötte vi upp Cajsa och Mimmi och begav oss till bror Tobbe för förfest. Sen blev det som vanligt båten ;)

brb,  malin   (kan inte missa för mkt av ensam mamma söker ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0