Mys

Ligger i sängen med datorn bredvid mig nu, lyssnar på lite skön musik och töntar mig på internet. underbart att vara ledig i princip varje onsdag, jag älskar det!  Så idag kan jag va uppe hur länge jag vill, men hade faktiskt tänkt komma i säng i lite normal tid för imorn ska jag MÅÅÅÅLA!!! weei :D  Min hjälte Gustaf kommer också hit och hjälper mig, snällis är vad han är!

Så d blir till att gå upp i tid imorn, sticka o handla lite frukost o sen hem o börja måla dirr! :)  Vardagsrummet har jag nästan redan gjort färdigt, vilket är superksönt! Har bara den mörkgråa fondväggen kvar där.  Så d blir till att måla hallen och sovrummet imorn. Måste ju skynda mig lite eftersom allt ska va klappat och klart på lörda, börjar känna lite press nu :p  imornkväll blir iaf mys, för då ska jag till viktor. Får passa på att sova ihop när båda ska upp supertidigt på torsdamorgon, gå upp fem på morgonen is the shit ;) NOT! haha .

Hörs snart ,  Malin

Kommentarer
Postat av: sofia

men hallå där om du är ledig på onsdagar får vi ses nån onsdag! jag slutar tolv :)

2009-09-23 @ 17:42:13
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0