nostalgi

Har världens sjukaste nostalgitripper här på skolan idag!
Jag sitter just nu inne på lärarrummet och planerar nästa vecka och i bakgrunden har jag hela Hv1 som sjunger till shlagerlåtarna som VI i HV3, jaaa när jag gick i Hv3 för två år sen. De skivorna som vi brännde ut till julspexet när vi "stylade" alla lärarna som sen uppträdde i dramasalen. Innan dess sjöng de ikapp till vår studetskiva, det roigaste är att de har ingen som helst aning om att jag var med o fixade de skivorna.

Och imorse när jag kom in på lärarrummet låg där ett ex av informationshäftet om frisörkursen som de ska ha på gymnasiemässan och på framsidan har de bild på min fira klippning som jag gjorde när jag gick i tvåan, haha!
Som om inte de vore nog så var jag även på elevrådets årsmöte idag, förra årsmötet var det jag som höll i. Hela elevrådet var supernervöst när jag sa att jag skulle komma dit, ordförande stannade till och med hemma! haha :D

Något som också var superkul, när treorna skulle rulla kort afton idag hade jag med mig lite bilder och visade, bland annat från mitt gesäll. Sorry Jessica, men nu har hela klassen sett hur snygg du va i en kortafton frisyr ;) Men det roliga var att när alla var färdiga var i princip hälften kopior av min gesällfrisyr, det känns som att jag har lite inflytande trots allt ;) hihi!

Så jag får väl kalla detta för en nostalgidag !

Nu går strax bussen hem, lite kvar på jobbet bara sen är det IKEA med Kalle ikväll :D

ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0