Salong Frisett

Det är mitt nya jobb, eller rättare sagt min nya egna salong !! :D

Haha, nej jag skulle inte tro d ... En kund till mig kom in igår och frågade när jag skulle byta salong, och jag fattade ingenting. Men då hade hon tydligen fått ett sms från "sin frisör Malin" att hon skulle börja jobba på salong frisett vid köpenhamnsvägen. haha, men det visade sig att hennes frisör Malin inte var jag utan en frisör hon hade gått till en gång för flera år sen :p  Lite kul dock, men min kund tyckte det var ett väldigt konstigt namn för att komma ifrån mig, hon tyckte jag kunde tänkt ut ngt bättre ;) haha !

Idag har jag min underbara lediga dag. Sitter framför tv:n och har precis ätit frukost nu och funderar på vad jag ska göra med dagen. Jag har i vart fall tvättid ikväll. Men jag har tre alternativ för dagen:

1. Ringa Flügger färg och höra om min beställning har kommit in och börja måla här hemma själv. (vilket är mest lockande)

2. Sticka ner till Lagerhaus eller IKEA och köpa lite nytt till mitt badrum och städa hela lägenheten ordentligt. 

3. Cykla till salongen och få håret färgat och bara snacka skit ;) haha! 


We will see, jag berättar vilket det blev sen :) 

/malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0